.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاندیداتوری خرازی قطعی شد

در حالی که حامیان دولت امیدوار به اجماع بر روی احمدی نژاد هستند، محمد باقر خرازی دبیر کل حزب الله ایران نیز هفته آینده کاندیداتوری خود را اعلام می کند.

به گزارش«فردا» محمد باقر خرازی در حاشیه همایش حزب الله گفت که منتظر نظر نهایی شورای فقیهان این تشکل درباره کاندیداتوری خود است و اگراین شورا همانند شورای راهبردی حزب الله خواستار کاندیداتوری من باشد، می آیم و قاطعانه عمل می کنم.

دبیر کل حزب الله در پاسخ به سوال خبرنگار«فردا» که نظر شورای فقیهان چه زمانی اعلام خواهد شد، افزود: نظر این شورا در هفته آینده اعلام می شود.

شنیده های موثق خبرنگار«فردا» نیز حکایت از آن دارد که شورای فقیهان این تشکل سیاسی موافق حضور خرازی در انتخابات است و بدین ترتیب یک کاندیدای دیگر به جمع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده اضافه خواهد شد.

گفتنی است در همایش مذکور طوماری دست به دست می چرخید که متن صورت جلسه شورای راهبردی ائتلاف حزب الله مبنی بر ضرورت کاندیداتوری خرازی بر روی آن نوشته شده بود و حاضرین با امضای آن موافقت خود با تصمیم شورای راهبردی و کاندیداتوری دبیر کل را اعلام می کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اقايي 30 فروردين 1388
گروه به اصطلاح حزب الله يك گروه اصول گرا نيست و هيچ جايگاهي هم بين نيروي انقلابي ندارد الكي جوسازي هاي سايت فردا و باند قاليباف را انعكاس ندهيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.